Ramadhan

 Assalamualaikum wahai diariku sayang.

Sementara menunggu asar... Aku baru je settle masak utk berbuka karang. Ikan selayang goreng sambal, telur masak kicap, sayur tumis kangkung dan pecal. Sudah laa tu. Tu tgh jerang air barli gak.... Utk berbuka karang gak. Errr... Aku tak pandai minum air barli kecuali lah bila diperah ngan limau dan berais.

Sepanjang Ramadhan ni.... Agak penat gak.... Sbb bebudak sekolah sesi lain2, tambah lak time table diorg dah bertukar... hantar dan tunggu nak mengambil tu.... Mmg makan masa. Errr lenlain keje tu biasalah... Maleh nak citer. But.... Frankly mmg penat n agak sakit. Pendam sudah.... Dendiam sudah. Paling2 pun... Kat ko laaaa aku ngadu diari.

Aku dah citer ke belum kat ko beb.... Yg Amjad dah dapat masuk aliran Stem A instead of STEM B? Ni citer laaa ni. Alhamdulillah dia dpt tukar. Diluluskan oleh pihak sekolah. Tp Amjad kan.... YaRabb.... Ni lg satu aku penat.... Penat bebel hahaha. Kena suruh berkali2 baru gerak. Buat keje lambat, menulis lambat... Cam sloth je aku rasa. Bukan takleh cepat.... Tp mmg suka dgr aku bebel kot. Hangin aku. Sampaikan aku ada cakap kat Amjad.... Abg... Umi dah penat sgt handle awak... Attitude awak, perangai awak... Umi malas nak keluar suara dah. Why don't, umi suh ayah awak lak take over handle awak sepenuhnya... As I'm too tired (Aku tak gunakan perkataan fed up... Risau dia terasa).  Tp jawapan dia..... Taknak. Tau lak taknak. Huhuhu

Haiiiihhhh hentah lah. Kena minum ayaq ketum kot nak bg kuat tenaga utk handle bebudak ni. Eyekkkk tak sedap. Pernah rasa hujung lidah pun dah takleh petah lagi nak minum hahahaha. Sebenarnya I need my me time.... Kena bercuti dua 3 ari sengsorg. Hmmmm bila laaaa tu. 

Errr... Sambung lenkali laa sayang. Dah nak masuk waktu. Babai sayang. 


Ulasan