Sambung

 Assalamualaikum diari ku sayang

Sorry.... Semalam kebetulan waktu menunggu nak jemput Ajda n kengkawan dia balik sekolah. Tengah sedap mengetik2 jari ni nak membuat ayat, tetiba bebudak tu masuk keta. Terus kelam kabut aku hahaha.

Hmmmm.... Nak cerita ape pun aku dah lupa tadi. Chill n relax eh? Ooo.... Aku buat apa yg termampu je. Masih on ngan kedai aku kat shopee, masih lg buat lalamove, masih lagi ambik n jemput bebudak dr sekolah n tambah satu lagi.... Aku buat job..... Anta org ke KLIA but hanya pompuan shj. Ada gak yg mintak tolong anta dia ke temuduga kat setia alam, tunggu dia n anta balik ke rumah dia.... Aku layan kan je. Fikirkan dia pompuan n she want a safety. Tak selalu pun job macam tu. 

Aku tau yg aku tak try my very best but bg aku, cukuplah utk aku push diri aku sesgt. Buat semua keje selagi boleh utk kelangsungan hidup. Sampai lupa dgn diri sendiri. Penat n sakit aku....  Manjang mai je... Aku taknak jd cam 5-6 thn lepas..... Sampai perlu bertongkat sbb spine. Sampaikan p amik scroll time convo pun kena bertongkat.... Lawak. Aku taknak terikat ngan ubat. Tu yg penting. Laaa ni mmg spine aku ttp problem but aku sendiri tau keadaan aku n kawal sendiri.... Maksud aku bab pain management, totally no pain killer bagai n so on. 

Btw, 2hb nanti (esok/Khamis), aku perlu p anta sorg cikgu dan mak dia ke KLIA utk menunaikan umrah. Bestnya.... Cam nak numpang doa je nanti. 

Eh nanti sambung balik.... Ade keje sat sayang.

0845hrs

Ulasan