memacam hal laaa ko zira

 assalamualaikum diariku sayang

diari sayang...ko nak tau

i'm broke. kering ngek. but aku tgh malas... maksud aku down with my own feeling. tgh malas nak buat pape pun.... actually time2 gini laa aku perlukan short vacation sengsorang. sessi pujuk hati haha. laaa ni aku dah start korek tabung ASB. mmg laaa duit dlm tu bercampur ngan duit Mus tu. tp aku dah track brp duit aku kat dlm tu ada brp.... so amik je laaa yg akunya utk buat belanja. haih....bila laaaa nak ok balik mood ni....hontahlah.

haaa.... aku dah ada 6 kucing baru. sekor ibu dan 5 ekor anak2nya yg kecik. comel memasing. ibunya cam anjing pug pun ada hahaha. bertambah expenses nak beli makanan kucing. hahahadoi...tp takpe, insyaAllah ada rezeki diorg dak2 bulus ni. tunggu umi on balik enjin eh.... umi tekan minyak bebetul nanti. 

 N lastly..... i'm 'weng' sekarang ni. So, aku tgh sangat bahaya 🤣. Thank God org tak faham maksud weng tu pada aku kan.... kot tak, habishh. Just dia je lah yg mungkin faham maksud weng tu. kot iye dia faham..... bukannya dia amik port pun. 


Dah laaaaa. banyak sebenarnya nak ngadu ngan ko diari.... tp malas nak taip. kan best kot boleh just main record je voice utk masuk dalam ni. senang kerja aku kan. 


Babai diari sayang. Really miss u n him too? hahaha vongok zira



Ulasan