+ve C19

 Assalamualaikum diariku sayang

Tadi aku dapat perkhabaran yg anak pompuan Yun confirm +ve C19. Esok turn Yun n suami dia g buat swab lak sbb Yun batuk teruk dan suami dia demam menggigil. Iman je yg takde gejala sbb dia mmg manjang dok dlm bilik je. But still kena kuarantin gak laaa. Yun ngadu kat aku.... Tak sempat nak beli barang makan lauk basah n ubat2an. Aku kata td... Kot nak, aku boleh g belikan n anta sampai depan umah dia.. Nanti diorg amik laaaa kat depan tu. Yun kata tunggu laa dulu.

Actually, 7/8 aku ada jumpa Yun utk amik giftbox hadiah anak dara aku. Mmg aku tak naik umah Yun.... Yun yg turun anta ke kereta. Arghhh.... Tawakal je laaaa... Tu je yg aku mampu skrg ni. So.... Aku nak kena pantau kesihatan aku gak laaa skrg.... Even though mmg takde gejala.


Nanti sambung balik sayang

Ulasan