habis siksa seminggu.... tarik nafasss

bismillah... assalamualaikum diari.

alhamdulillah hari ni last paper untuk final sem ni. Memang aku tak buat yg terbaik... even aku mengaku yg aku memang malas nak menelaah.

Bemacam2 perkara berlaku kat aku n family aku dua tiga menjak ni. Korang percaya tak sihir?? caya kan... tp caya tak manusia ni walaupun family sendiri, sanggup bermain ngan sihir bila berkaitan dengan harta?? caya tak?? aku memula pun tak percaya... tp bila sendiri dah terkena... aku terdiam. Terkejut sebenarnya, semacam tak percaya, tapi wallahua'lam... entahlah, aku tak berani nak komen sangat pasal bab nih ater risau kot jadi fitnah..

Semalam time gi hantar mak ambil sumbangan BR1M kat Jinjang, kereta aku cik itam patah gigi (bumper ranap) hubby tersondol penunggang motor. Cirscumstances gini, hubby nak masuk simpang, kereta belah sana dah bagi jalan.... hubby pun jalan leee... sekali tetiba motor menonong depan kereta. Penunggang tu langgar gigi cik itam. Tp disebabkan motor vs kereta kan... tetap ayatnya kereta melanggar motor. Dan kot buat report... sasah hubby gak yg salah sebab yg bawak motor tu di main road sedangkan hubby nak masuk simpang. Nasib budak tu takde pape. Dah setel sume baru balik.

Ari nih, hubby gi tukar gigi baru untuk cik itam... sementara tu aku kat akademi etiqa.... mjawab soalan untuk last paper. habih gak laaa nak dekat 700 untuk cik itam. huhuhu tengah bulan lak tu..... takpelah.... dah nak jadi cerita kan.

...nenanti aku sambung lagi yek... as nih nak gi masak untuk dinner dulu. salam.






Ulasan