DI MANE LAA RAYEEE NIH??

Laaa ni kat spital Columbia Somban.... jaga ayah mertua aku. Ni dah nak masuk 5 hari kat sini. Sian Pak Sudin sakit, terjatuh kat umah... lutut bengkak...pehtu kencing kotor... lagipun memang Pak Sudin dah tua dah... kot tak salah dah 75 dah umo nye.

Siang aku nye turn dan malam lak mr doraemon nye shift (senin sampai ari rabu nih)..pehtu ari khamis ke atas lak... adik beradik lain nye turn. Anak2, aku tinggalkan ngan mami kat kl.. malam aku balik laa ke kl balik.

Tak tau raye nih kat mane??? kat Siliau (umah Pak Sudin) ke...kat kl ngan mami dan mak aku ke.. atau kat spital. Tp awal2 aku dah bgtau kat mr doraemon dah... nak tak nak kene gak tido kat umah cik senah (ibunda ku) kat Sentul...kesian mak aku... dah lee dok sengsorang kat umah, anak2 lelaki dia dedua raya kat perantauan. Tinggal je laaa aku ngan Yun.. Yun sah2 dtg petang raya pertama... so kene gak aa temankan cik senah.

Wawawawa....... pagi td cam kene tembak je ngan kamera bogan kat semban highway... aduhhhh... dah start ops sikap nih... mau 3rat kene bayau.... ishk, heharap laaaa bateri kamera bogan tuuu.. tengah kong ke... tak pun kamera tu tgh rosak ke... ameeeennnn.

Ulasan